Συχνές Ερωτήσεις
Ποια είναι η πολιτική ακυρώσεων:
Πού μπορώ να δω τα δρομολόγια;
Πόσο κοστίζουν τα εισιτήρια;
Υπάρχουν ειδικές εκπτώσεις στα δρομολόγια;
Πόση ώρα διαρκούν τα ταξίδια;
Πώς μπορώ να κάνω κράτηση για το όχημα μου;
Υπάρχει κάποια λίστα αναμονής για οχήματα και μηχανές;
Από πού μπορώ να παραλάβω το εισιτήριό μου;
Πώς μπορώ να πληρώσω το εισιτήριό μου;
Μπορώ να αλλάξω ημερομηνία ή προορισμό στο εισιτήριό μου;
Η αλλαγή του εισιτηρίου μπορεί να πραγματοποιηθεί στα εκδοτήρια και τυχόν διαφορά που θα προκύψει στο κόστος του εισιτηρίου, λόγω αλλαγής διαδρομής, επιβαρύνει τον επιβάτη.
Για οποιαδήποτε αλλαγή ημερομηνίας που αφορά το όχημα ή τη μηχανή σας, πρέπει να έχει προηγηθεί, οπωσδήποτε, τηλεφωνική επικοινωνία (+302821095511 και +302821095530) για τον έλεγχο διαθεσιμότητας ελεύθερων θέσεων στο γκαράζ των πλοίων.
Τι γίνεται εάν χάσω το εισιτήριό μου;
Πόση ώρα πριν τον απόπλου πρέπει να βρίσκομαι στο λιμάνι;
Πρέπει να βρίσκεστε στο λιμάνι τουλάχιστον μισή ώρα πριν τον απόπλου του πλοίου.
Μπορεί να ταξιδέψει και το κατοικίδιο μαζί μου;
Τα κατοικίδια πρέπει να είναι εμβολιασμένα και να συνοδεύονται από το πρόσφατα ενημερωμένο βιβλιάριο υγείας. Για λόγους υγιεινής, απαγορεύεται η παραμονή των κατοικίδιων στους εσωτερικούς χώρους του πλοίου. Εφόσον κυκλοφορούν θα πρέπει να είναι δεμένα με λουρί και να φορούν υποχρεωτικά φίμωτρο. Τα πλοία μας διαθέτουν ειδικούς κλωβούς φύλαξης για τα κατοικίδια εφόσον ζητηθεί η παραμονή τους εκεί.
Ποιους προορισμούς εξυπηρετεί η εταιρία;
Πώς θα ενημερωθώ για τυχόν αλλαγές ή ακυρώσεις δρομολογίων λόγω καιρικών συνθηκών;
Υπάρχει ανταπόκριση των δρομολογίων με τα αντίστοιχα δρομολόγια του ΚΤΕΛ Χανίων-Ρεθύμνου;
Το ΚΤΕΛ Χανίων-Ρεθύμνου, κατά τη καλοκαιρινή περίοδο, διαθέτει πρωινά δρομολόγια από τα Χανιά προς τη Χώρα Σφακίων πριν την αναχώρηση των πλοίων της ΑΝΕΝΔΥΚ για οποιονδήποτε προορισμό. Αντίστοιχα, στην επιστροφή, υπάρχουν δρομολόγια που συνδέουν τη Χώρα Σφακίων, τη Σούγια και τη Παλαιόχωρα με τα Χανιά, αμέσως μετά την άφιξη των πλοίων της ΑΝΕΝΔΥΚ. Για το ακριβές ωράριο των δρομολογίων μπορείτε να επισκεφθείτε την ιστοσελίδα του ΚΤΕΛ Χανίων-Ρεθύμνου ή να τηλεφωνήσετε στο τηλέφωνο: +30 28210-93052.
Πρέπει να αναφέρω κάποιο πρόβλημα υγείας που έχω πριν την αναχώρηση;
Για τη δική σας, καλύτερη εξυπηρέτηση, παρακαλείστε να ενημερώσετε για τυχόν πρόβλημα υγείας (δικό σας ή συγγενικού προσώπου) τόσο κατά την έκδοση, όσο και κατά την επιβίβασή σας στο πλοίο, για να σας προσφέρουμε τη καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση ταξιδεύοντας με τα πλοία της ΑΝΕΝΔΥΚ.
Επιτρέπεται το κάπνισμα κατά τη διάρκεια του ταξιδιού;
Το κάπνισμα απαγορεύεται στους κλειστούς χώρους. Μπορείτε να καπνίσετε στους εξωτερικούς χώρους και για λόγους ασφαλείας και υγιεινής, παρακαλείστε να μην πετάτε αναμμένα τσιγάρα στους χώρους των πλοίων και τη θάλασσα.
Μπορούν τα παιδιά να ταξιδεύουν μόνα τους με την ANENDYK Seaways;
H Εταιρεία δεν δέχεται κρατήσεις για παιδιά κάτω των 15 ετών που δε συνοδεύονται από κάποιον ενήλικα. Οι ανήλικοι επιβάτες άνω των 15 ετών μπορούν να ταξιδεύουν ασυνόδευτοι, αρκεί να υποβάλουν προς την εταιρεία δήλωση υπογεγραμμένη και από τους δύο γονείς τους ή τον κηδεμόνα τους, μέσω της οποίας οι γονείς / κηδεμόνες δηλώνουν ότι φέρουν την απόλυτη ευθύνη για οτιδήποτε συμβεί στο ανήλικο κατά την διάρκεια του ταξιδιού ή για κάθε ζημία που προκαλείται από αυτό σε τρίτους. Η εν λόγω εξουσιοδότηση θα πρέπει να φέρει θεωρημένο το γνήσιο της υπογραφής των γονέων / κηδεμόνων.
Η πρωτότυπη δήλωση να εκδίδεται σε 2 πρωτότυπα ανά διαδρομή – την μία θα την επιδεικνύει στο κεντρικό πρακτορείο έκδοσης και την άλλη να την έχει μαζί του ο ανήλικος προς ενημέρωση του πλοίου.