Πολιτική Ακυρώσεων

Πολιτική Ακυρώσεων

ΟΡΟΙ ΕΠΙΒΙΒΑΣΗΣ

ΟΝΟΜΑΣΤΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΠΙΒΑΙΝΟΝΤΩΝ

Σύμφωνα με το Π.Δ. 102/2019 (Α’ 182) τροποποιούνται οι διατάξεις του Π.Δ. 23/1999 «Καταγραφή των ατόμων που ταξιδεύουν με επιβατηγά πλοία που εκτελούν δρομολόγια προς ή από Ελληνικούς λιμένες σύμφωνα με την Οδηγία 98/41/EK/1998».

Για να είναι δυνατή η καταγραφή των επιβαινόντων, τα εισιτήρια εκδίδονται ΟΝΟΜΑΣΤΙΚΑ και συγκεκριμένα πρέπει να αναγράφονται:

ΤΟ ΕΠΩΝΥΜΟ ΤΟΥ ΕΠΙΒΑΤΗ

ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΕΠΙΒΑΤΗ (ολογράφως)

ΤΟ ΦΥΛΟ: ΑΝΔΡΑΣ/ΓΥΝΑΙΚΑ

Η ΙΘΑΓΕΝΕΙΑ (π.χ. GR)

Η ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΓΕΝΝΗΣΗΣ (Ημέρα/Μήνας/Έτος)

Ο ΤΥΠΟΣ & Ο ΑΡΙΘΜΟΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΤΟΥ ΟΧΗΜΑΤΟΣ (εάν υπάρχει)

Εκτός από τα παραπάνω πρέπει να δηλώνονται στο πρακτορείο έκδοσης τα άτομα που χρειάζονται ΕΙΔΙΚΗ ΦΡΟΝΤΙΔΑ.

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΕΠΙΒΑΤΗ: Συνιστούμε στους επιβάτες κατά την έκδοση των εισιτηρίων, να ενημερώνουν το πρακτορείο έκδοσης για τον αριθμό του τηλεφώνου τους (κατά προτίμηση κινητού) ούτως ώστε να ειδοποιούνται σε περίπτωση ανάγκης, π.χ. απαγόρευσης απόπλου λόγω καιρού κλπ.

Ο επιβάτης οφείλει να ελέγχει κατά την παραλαβή του εισιτηρίου του την ορθότητα των αναγραφόμενων σε αυτό, στοιχείων και να μην το παραλαμβάνει σε περίπτωση λανθασμένης αναγραφής.

Η έκδοση εισιτηρίου πάνω στο πλοίο απαγορεύεται και συνεπώς, για την αποφυγή άσκοπης ταλαιπωρίας, οι επιβάτες πρέπει να προβαίνουν έγκαιρα σε κρατήσεις θέσεων και έκδοση εισιτηρίων.

Παιδιά μέχρι 4 ετών: ταξιδεύουν δωρεάν και είναι υποχρεωτική η έκδοση εισιτηρίου με μηδενικό ναύλο.

ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ ΘΕΣΕΩΝ

  • Οι κρατήσεις θέσεων μπορούν να γίνουν μέσω όλων των συνεργαζόμενων Πρακτορείων, και Ταξιδιωτικών Γραφείων, των Κεντρικών Γραφείων Κρατήσεων της Εταιρείας καθώς και στην επίσημη ιστοσελίδα της εταιρείας www.anendyk.gr.
  • Το εισιτήριο είναι αυστηρά ονομαστικό και προσωπικό. Δεν μεταβιβάζεται και ισχύει μόνο για τη θέση και το ταξίδι για το οποίο εκδόθηκε. Κάθε αλλαγή θα πρέπει να αναφέρεται έγκαιρα στον Πράκτορα, που εξέδωσε το εισιτήριο, ή στα Κεντρικά Γραφεία της Εταιρείας.
  • Οι κάτοχοι εισιτηρίων ανοιχτής ημερομηνίας οφείλουν να φροντίζουν για την εξασφάλιση θέσεων εγκαίρως, ιδίως κατά τη θερινή περίοδο. Τα εισιτήρια αυτά ισχύουν για ένα έτος από την ημερομηνία ταξιδιού εφόσον αυτή αναγράφεται. Εάν δεν αναγράφεται, ισχύουν για ένα έτος από την ημερομηνία έκδοσης. Οι κάτοχοί τους πρέπει να τα θεωρήσουν από το πρακτορείο έκδοσης ή τα κεντρικά γραφεία της εταιρίας για την εξασφάλιση θέσης, με την υποχρέωση καταβολής της όποιας διαφοράς ναύλου.


ΑΚΥΡΩΣΕΙΣ

  • Δεν επιστρέφεται ο ναύλος εισιτηρίων ανοικτής ημερομηνίας ή εισιτηρίων που δεν έχουν ταξιδέψει κι έχει παρέλθει η ημερομηνία για την οποία είχαν εκδοθεί (μη εμφανισθέντα), καθώς και εισιτηρίων που προέρχονται από αντικατάσταση ανοικτών εισιτηρίων.
  • Εισιτήρια που αποτελούν μέρος ειδικής προσφοράς (π.χ. early booking) υπόκεινται σε ειδικούς όρους ακύρωσης.
  • Δικαιούσαι να υπαναχωρήσεις και ανάλογα με το χρόνο επιστροφής αυτούσιου του σώματος του εισιτηρίου ή του eticket  να σου επιστραφεί ποσοστό του ναύλου ως εξής:

    – Ποσοστό 50% εφόσον το εισιτήριο αφορά ταξίδι έως και 12 ώρες πριν από τον προγραμματισμένο απόπλου.

    – Ποσοστό 75% εφόσον το εισιτήριο αφορά ταξίδι έως και 7 ημέρες πριν από τον προγραμματισμένο απόπλου.

    – Ολόκληρο το ναύλο εφόσον το εισιτήριο αφορά ταξίδι έως και 14 ημέρες πριν από τον προγραμματισμένο απόπλου.

ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ Ή ΜΑΤΑΙΩΣΗ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΟΥ ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΑΝΩΤΕΡΑΣ ΒΙΑΣ (π.χ. ΚΑΚΕΣ ΚΑΙΡΙΚΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ)

ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΑΠΟΠΛΟΥ: Οι επιβάτες και τα οχήματα μπορούν να επιβιβασθούν χωρίς να αλλάξουν τα εισιτήριά τους.

ΜΑΤΑΙΩΣΗ ΤΑΞΙΔΙΟΥ: Τα εισιτήρια της αναχώρησης που ματαιώθηκε δεν ισχύουν για επιβίβαση και πρέπει να αλλαχθούν για την επόμενη προγραμματισμένη αναχώρηση, στην οποία υπάρχει διαθεσιμότητα θέσεων, με έκδοση νέου εισιτηρίου.

ΠΡΟΣΟΧΗ: Στις περιπτώσεις που καθυστερεί ή ματαιώνεται το δρομολόγιο για λόγους ανωτέρας βίας (π.χ. κακές καιρικές συνθήκες), οι επιβάτες παρακαλούνται να επικοινωνούν με τα Κεντρικά ή Λιμενικά γραφεία, για να ενημερώνονται σχετικά με τη νέα ώρα αναχώρησης του πλοίου.

ΑΠΩΛΕΙΑ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟΥ

Σε περίπτωση απώλειας εισιτηρίου: α) για να μπορέσει να ταξιδέψει ο επιβάτης θα πρέπει να αγοράσει νέο εισιτήριο. β) πρέπει πριν τον προγραμματισμένο απόπλου να δηλωθεί εγγράφως στα Κεντρικά ή Λιμενικά Γραφεία της εταιρείας η απώλεια του εισιτηρίου, αναφέροντας την ημερομηνία του ταξιδίου, τη διαδρομή, καθώς και τον αριθμό του εισιτηρίου που αγοράστηκε. Κατόπιν ελέγχου στα αρχεία της εταιρείας και εφόσον προκύψει ότι το απολεσθέν εισιτήριο δεν χρησιμοποιήθηκε ή δεν αντικαταστάθηκε, εντός ενός (1) μήνα από την ημερομηνία ταξιδίου, ο επιβάτης δικαιούται δωρεάν εισιτήριο ίσης αξίας με το απολεσθέν.

ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΚΑΡΤΕΣ

ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ

  • Στο www.anendyk.gr γίνονται δεκτές πιστωτικές, χρεωστικές και προπληρωμένες κάρτες των Visa, Mastercard, Maestro, American Express, Diners, Discover καθως και με χρήση του ηλεκτρονικού πορτοφολιού Masterpass.
  • Το επίσημο νόμισμα του πλοίου είναι το ΕΥΡΩ.

ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΥΝΑΛΛΑΓΩΝ

Όλες οι πληρωμές που πραγματοποιούνται με χρήση κάρτας διεκπεραιώνονται μέσω της πλατφόρμας ηλεκτρονικών πληρωμών “Alpha  e-Commerce” της Alpha Bank και χρησιμοποιεί κρυπτογράφηση TLS 1.2 με πρωτόκολλο κρυπτογράφησης 128-bit (Secure Sockets Layer – SSL). Η κρυπτογράφηση είναι ένας τρόπος κωδικοποίησης της πληροφορίας μέχρι αυτή να φτάσει στον ορισμένο αποδέκτη της, ο οποίος θα μπορέσει να την αποκωδικοποιήσει με χρήση του κατάλληλου κλειδιού.

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

ΑΝΕΝΔΥΚ Α.Ε.

ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ

ΠΡΟΜΗΘΕΑ 22.03

ΒΙΟ.ΠΑ ΣΟΥΔΑ

ΧΑΝΙΑ – ΚΡΗΤΗ

ΤΚ 73200

ΑΦΜ EL094124008

Α ΔOY ΧΑΝΙΩΝ

ΤΗΛ 2821095511-30

ΦΑΞ 2821095512

info@anendyk.gr